Страницы

Слайдер фотографій

"Ми обираємо здоровий спосіб життя"

Головна цінність суспільства – життя й здоров’я людини. Адже, здоров’я – це найвище благо, дароване людині Природою. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. Впродовж багатьох років школа особливу увагу звертає на збереження здоров’я дітей, їх позитивної мотивації на здоровий спосіб життя як основної життєвої цінності.

   Тому, в рамках тижня здорового способу життя, з 20 по 24 січня, знову наша активна кафедра, також взяла участь у різноманітних заходах.

        У вівторок 21 січня практичний психолог Рустамян О.М., провела відеоролик для учнів 4 – х класів на тему: «Збережи своє здоров'я». Після відеоролику, діти обговорювали свої враження, щодо важливості та значимості здоров'я  для кожного учня і для суспільства в цілому. На завершення діти робили колаж щодо здорового способу життя. Також, соціальний педагог Глушина Н.О., з учнями 4 – А класу провела гру – вікторину: «Молодь обирає здоров'я». Де діти мали змогу показати свої знання та ставлення до здорового способу життя.

      В середу 23 січня соціальний педагог Глушина Н.О., провела тренінгове заняття під назвою: «Бути здоровим престижною», серед учнів 2 – Б класу. Учні подорожували країною «Здоров’я» та по станціях виконували різноманітні завдання.

     У п’ятницю 24 січня, практичний психолог Рустамян О.М., провела тренінгове заняття на тему: «Здоровим бути круто» для учнів 5 – 6х класів. Мета тренінгу є виховання дбайливого ставлення до свого здоров'я, та сформувати в учні навички здорового способу життя. Крім того, соціальний педагог Глушина Н.О., провела профілактичне заняття з учнями 5 – Б класу «Сходинки до твого здоров'я». Метою даного заняття є ознайомлення дітей з особливостей здорового способу життя, показати негативний вплив шкідливих звичок. Найцікавішим заходом стала акція під назвою: «Здоровий спосіб життя. Здоровим бути круто». Яку протягом 2 великих перерв, серед 1 – 11х класів на свіжому повітрі на плацу провела практичний психолог Рустамян О.М. До акції приєдналися: вчитель фізичного виховання Олександрівського НВК Тлустенко В.В., та тренер – викладач з легкої атлетики Артеменко Я.Ю, які підготували для дітей цікаві естафети. А учень 6 – А класу Чорногорець Роман та учень 10 – А класу Решетняк Максим, продемонстрували свої здібності та уміння на турніку, спортивними трюками. На завершення акції, дівчата 6 – А класу підготували для всіх бажаючих флешмоб, адже «Здоровим бути круто».