Страницы

Слайдер фотографій

Психологічні особливості молодого вчителя

  Переступаючи поріг школи, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися в ній як фахівець. 
Професійне становлення особистості педагога – довготривалий процес. Саме молоді вчителі впроваджують у життя грандіозні плани. Їм властиві креативність мислення, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще.

      Успіх і результати школи залежать від роботи з молодими спеціалістами, які через брак досвіду потребують уваги з боку адміністрації, методичних об’єднань, старших наставників. Від того, як пройдуть перші кроки вчителя залежить стабільність педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність навчально-виховного процесу в школі.  Створена дієва система роботи з молодими вчителями в нашому районі прискорює процес швидкої адаптації молодих спеціалістів, значно скорочує час швидкого періоду оволодіння основами педагогічної майстерності, створює атмосферу співпраці молодих спеціалістів і досвідчених вчителів. Дружня і згуртована робота адміністрації, наставників, керівників методичних об’єднань, психологічної служби пробуджують у  молодих вчителів інтерес до творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в колективі. Переконана, що подібні заходи є необхідними  для процесу нашого становлення як педагогів.

Поради досвідчених колег молодому вчителю 


Тренінгове заняття для молодих спеціалістів