Переступаючи поріг школи, молодий спеціаліст сподівається реалізуватися в
ній як фахівець.
Професійне становлення особистості педагога – довготривалий процес. Саме молоді вчителі впроваджують у життя грандіозні плани. Їм властиві креативність мислення, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще.
Професійне становлення особистості педагога – довготривалий процес. Саме молоді вчителі впроваджують у життя грандіозні плани. Їм властиві креативність мислення, відсутність консерватизму, готовність до змін на краще.
Успіх і
результати школи залежать від роботи з молодими спеціалістами, які через брак
досвіду потребують уваги з боку адміністрації, методичних об’єднань, старших
наставників. Від того, як пройдуть перші кроки вчителя залежить стабільність
педагогічних кадрів, їх якісний склад, результативність навчально-виховного
процесу в школі. Створена дієва система роботи з молодими вчителями в
нашому районі прискорює процес швидкої адаптації молодих спеціалістів, значно
скорочує час швидкого періоду оволодіння основами педагогічної майстерності,
створює атмосферу співпраці молодих спеціалістів і досвідчених вчителів. Дружня
і згуртована робота адміністрації, наставників, керівників методичних
об’єднань, психологічної служби пробуджують у молодих вчителів інтерес до
творчості, прагнення досягти кращих результатів, отримати визнання в
колективі. Переконана, що подібні заходи є необхідними для процесу
нашого становлення як педагогів.
Поради досвідчених колег
молодому вчителю
Тренінгове заняття для молодих спеціалістів