Страницы

Слайдер фотографій

Олександрівський НВК - ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ!!!

В рамках тижня здорового способу життя, в нашій школі, проводилися цікаві заходи: круглі столи, тренінгові заняття, колажі, конкурсні малюнки, твори, презентації тощо. Учні 1 - 4 х кл. провели роботу з конкурсними завданнями, конкурс малюнків, та міні-твору на тему "Здоровим бути модно".


Для учнів 5 - 8х класів проводилися круглі столи, колажі, презентації на тему: "Ми за здоровий спосіб життя".
Для учнів 9 - 11х класів лікар - нарколог ЦРЛ, Капкан В.П., провів лекцію щодо проблеми шкідливих звичок.
        На мою думку, школа відіграє велику роль у розвитку здоров'я дитини, її ставлення до свого здоров'я, реальних дій і вчинків, які створюють умови для набуття здорового способу життя. «Тиждень здорового способу життя » в школі може допомогти учням осягнути глибину проблеми, усвідомити, що здоров'я включає різні компоненти, допомогти виявити першопричини порушення здоров'я, набути знань та вмінь, які сприятимуть збереженню фізичного, соціального й психічного здоров'я. Заходи, які проводяться впродовж «Тижня основ здоров'я» формують в учнів прагнення до постійного покращення свого способу життя та виховують свідоме ставлення до свого здоров'я.

Тренінгове заняття на тему: 
"Ми за здоровий спосіб життя" для учнів 5  - х класів

Круглий стіл на тему: "Здоровим бути модно"
учнів 6 - х класів
Вчитель фізичної культури Тлустенко В.В.
Медична сестра Куценко Н.С.

Презентації та колажі дітей

 

 
 

 

 Тренінг на тему: 
 "Ми за здоровий спосіб життя"
 учні 1 - х класів
 
 
 
 
 
 
 

Лекція лікаря - нарколога 
Капкана В.Г.
 
 
 

Підсумки результатів конкурсів